Blue Care Vet

Blue Care Vet oferă o gamă completă de servicii veterinare în Târgu Jiu, precum cabinet veterinar, farmacie veterinară, cosmetică pentru animale, hrană sau accesorii.

Cabinetul veterinar Blue Care Vet are sediul principal situat în Târgu Jiu, lângă piața mică, dar vă așteptăm și la cabinetul din orașul Rovinari. Ne dorim ca atunci când oamenii din această regiune vorbesc despre animale, să se gândească implicit la cabinetul veterinar Blue Care Vet prin intermediul serviciilor veterinare excepționale pe care le oferim personajelor necuvântătoare din viața lor.

Pasiunea și priceperea noastră este asistată de aparatura modernă cu care este echipat cabinetul și pe care o folosim în beneficiul pacienților noștri. Asigurăm servicii de consultații medicale veterinare, tratamente veterinare, deparazitări, vaccinări, implantare de microchipuri, pregătire și eliberare pașapoarte, chirurgie veterinară, analize de sânge, urină, dermatologie, examene de citologie, histopatologie, micologie, coproparazitologie, bacteriologice, EKG, și cosmetică veterinară.

În cabinetul nostru veterinar, fiecare animal este tratat cu respectul și seriozitatea pe care oamenii se așteaptă să le primească în timpul oricărei vizite medicale. Două dintre principalele noastre obiective sunt sănătatea animalelor, dar și confortul stăpânilor acestora. De aceea, oferim servicii medicale de o înaltă calitate, oferind în același timp și proceduri medicale care sunt potrivite exclusiv pentru fiecare animăluț în parte.

Pentru majoritatea oamenilor, animalul a devenit un adevărat membru al familiei, de aceea, orice neplăcere a acestuia devine și a noastră. Pentru a avea un patruped cât mai sănătos este necesar să îi oferiți o alimentație cât mai corectă și echilibrată, potrivită pentru rasă respectivă, pentru talia, dar și pentru vârstă acestuia. Cabinetul nostru vă oferă consultantă pentru alegerea hranei potrivite pentru animăluțul dumneavoastră.

Vă așteptăm deci, cu mic, cu mare, cu două sau patru picioare, cu prieteni din casă, din jurul casei sau chiar dacă sunteți un fermier cu multe animale în grijă, la cabinetul nostru.

SERVICII VETERINARE COMPLETE

DIAGNOSTIC

Putem realiza orice tip de investigație medicală, de la un simplu control, până la analize complexe de laborator.

TRATAMENT

Prescriem și efectuăm tratamentul veterinar corespunzător afecțiunii de care suferă prietenul necuvântător.

FARMACIE

Farmacia noastra veterinara va sta la dispozitie cu toate medicamentele si suplimentele necesare animalelor.

CHIRURGIE

Operații chirurgicale efectuate de către medici veterinari cu experiență și specializare în domeniu.

COSMETICA

Oferim servicii de cosmetică pentru câini și pisici la cabinetul nostru sau la domiciliul dumneavoastră

PET SHOP

Magazinul nostru vă stă la dispoziție cu hrană specială de o bună calitate pentru animalele dumneavoastră.

Localizare Blue Care Vet
Galerie Cabinet Veterinar Targu Jiu